יום שלישי, 18 בנובמבר 2014

יבוא אישי מסין - על תרבות הצריכה בישראל

תרבות הצריכה בישראל מחקה בצעדי ענק את תרבות הצריכה בארצות הברית. הישראליים אוהבים לקנות הכול בכמויות גדולות. לפעמים נדמה שאנחנו חושבים שמי שיש לו יותר דברים הוא יותר איכותי ויותר שווה. רוב האנשים בארץ מודדים את ההצלחה האישית שלהם לפי המוצרים שיש להם בבית ולפי כמות מוצרי "היוקרה" שיש להם.

למעשה, רוב מוצרי הצריכה בארץ, הם כלל לא יוקרתיים אלא מיובאים מסין. יבוא המוני או יבוא אישי מיוחד מסין הפך את עלויות הרהיטים השונים, מוצרי החשמל והאלקטרוניקה וכל מוצר למעשה באשר הוא לזול יותר עבור הצרכן הישראלי הממוצע.

על תרבות הצריכה של הישראלים

יבוא אישי מסין
יבוא אישי מתאים מאוד לתרבות הצריכה של הישראלים. כאשר אנחנו קונים מוצר שיובא ביבוא אישי מסין אנחנו מוזילים מאוד את העלות שלו. השאלה היא האם אנחנו רוצים לקנות מוצרים זולים או האם אנחנו רוצים לקנות מוצרים איכותיים.

מוצרים אשר מיוצרים בארץ הם לכאורה יותר איכותיים והם יכולים לאפשר לנו ליהנות ממוצר שיש לו חיי מדף ארוכים מאוד. כאשר אנחנו קונים מוצר שיוצר בארץ כחול לבן אנחנו יכולים להיות בטוחים מאיפה הוא הגיע ומהי האיכות שלו. כאשר אנחנו קונים מוצרים כחול לבן אנחנו תורמים לכלכלה בארץ ולחוסן הכלכלי של המדינה שלנו.

למה הדשא של השכן לא בהכרח ירוק יותר?

היבוא האישי מסין יכול להראות מושך מאוד, אך למעשה הוא מטעה. הדשא של השכן הוא לא בהכרח ירוק יותר ומוצרים מסין הם לא בהכרח טובים יותר. מוצרים מסין הם מוצרים זולים מאוד והאיכות שלהם בהתאם לכך. כאשר אנחנו קונים מוצר שהמקור שלו בסין אנחנו לא יודעים באיזה תנאים הוא יוצר ומהי האיכות שלו. לעומת זאת, כאשר אנחנו קונים מוצר שיוצר בארץ אנחנו יכולים לדעת שלמוצר יש "אימא ואבא". יש לנו במקרה כזה אל מי לפנות אם אנחנו רוצים לברר לגביו פרטים, אם אנחנו רוצים לשדרג אותו או לקבל עבורו החזר או לחלופין לתקן אותו או להחליף אותו.

מדוע כדאי לקנות דווקא מוצרים כחול-לבן?

יבוא אישי מסין הוא אולי האפשרות הזולה ביותר, אך הוא ללא שום ספק לא האפשרות הטובה ביותר. אם אנחנו רוצים ליהנות מאוד ממוצרי איכות ויוקרה (שהמחיר שלהם סביר) כדאי לנו לקנות מוצרים ישראליים. קנייה של מוצרים ישראליים יכולה לשדרג את החיים שלנו ולגרום לנו ליהנות מבגדים יפים יותר, רהיטים יפים יותר בבית שלנו ומוצרי חשמל מתקדמים יותר.

מוצרים איכותיים אלו ישפרו את איכות החיים שלנו ואת חיי השגרה שלנו. בסופו של דבר אם אנחנו רוצים להיות בטוחים שהמוצרים שאנחנו קונים לבית שלנו ולשימוש הפרטי שלנו הם איכותיים כדאי לנו לקנות מוצרים בבית שלנו או במשרד שלנו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה